FRI FRAGT FRA 499 DKK
For at foretage et køb på Living4all.dk skal du igennem 5 trin:
1. Find den eller de varer du ønsker, læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen via kurven.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Godkend vores forretningsbetingelser
4. Vælg forsendelses/betalingsmåde
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på betalingssiden og godkend købet
6. Kunder der ønsker at benytte EAN betaling bedes indtaste EAN nr. i notatfeltet i kurven.
Betaling:
Hvordan med priserne?
Alle priser på websitet angives i DKK, og er inklusive moms 25%.
Hvad med porto og gebyrer?
Fragtfrit leveret til pakkeshop ved køb over 499 kr.
Vi sender alle vores varer med GLS og alle pakker bliver påført Track and Trace nr.
Priserne tillægges GLS fragt udgifter, shoppen beregner automatisk, hvor meget du skal betale. Priserne starter ved 49 kr. inkl. moms. Se porto og leveringssiden for øvrige priser.
Der er ingen kortgebyrer hos Living4all.dk.
Kan jeg bestille fra andre lande?
Bestilles fra et andet EU- land, betales dansk moms og ingen told efter reglerne om varernes frie bevægelighed.
Der er særlige portopriser for lande uden for Danmark og du skal vælge det land du bor i for korrekt porto.
Vi sender ikke til Grønland og Grønland er ikke Danmark
Hvordan betaler jeg:
Du kan betale med alle de gængse korttyper vist herunder samt MobilePay.
Dankort, VISA/Dankort, VISA, MasterCard, VISA Electron, Maestro, JBC eller bankoverførsel.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
EAN kunder er velkomne hos os blot du har det 13 cifrede nummer:
Vi tilbyder EAN betalinger til offentlige institutioner, og virksomheder med EAN nr. (ikke et CVR nr)
du skriver blot EAN nummer i Notatfeltet i kurven og vi fremsender elektronisk faktura som skal betales netto 8 dage.
For denne service koster det et gebyr på kr. 39,-
Ved for sen betaling påregnes rente i henhold til gældende lovgivning (2%)
Ved fremsendelse af rykkerskrivelse tilkommer gebyr 100 kr.
Vi giver ikke kredit og vi sender kun faktura til institutioner før levering, øvrige kunder modtager en faktura efter levering af betalte varer.
Ved betalingskort:
Betalingen bliver ikke gennemført, før vi afsender din vare.
Nummeret fremgår af kortets forside i alt 16 cifre.
Husk de 3 kontrolcifre på kortets bagside ( de 3 sidste i underskriftfeltet) samt udløbsdato.
Er det sikkert med betalingskort ?
De data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede med SSL (Secure Socket Layer) og det er således kun PBS der kan læse dem.
Hverken Living4all eller andre har mulighed for at læse dataene. Vi tager ikke gebyr ved Dankort og Visa kort.
Bankoverførsel:
Har du valgt bankoverførsel skal beløbet overføres til vores
konto i Jyske Bank: Reg. nr: 5148 Konto nr: 0001346156
Der skal påregnes op til 3 bankdages ekspedition ved en bankoverførsel.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Ved bankoverførsel gør vi opmærksom på, at vi først afsender din bestilling til dig,
når vi kan se din indbetaling på Living4all's bankkonto.
Vi fremsender kun elektronisk faktura når varen er leveret.
Overførsel fra udlandet kan ske via flg. info.
BIC: JYBADKKK IBAN nr. DK4851480001346156
Levering:
Kan jeg se hvad jeg har bestilt ?
Ja du får automatisk tilsendt en ordrebekræftelse via din mail, så sørg for korrekt email.
Hvis du ikke modtager en mail i løbet af få min. så tjek venligst om du har brugt korrekt E-mailadresse.
Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til mail@living4all.dk
Kan jeg hente varen selv ?
Ja, ved forudgående aftale og kun på hverdage, da vi ikke har en fysisk butik. (Send en mail med dit ønske. )
Vi sender alle vores varer med GLS og alle pakker bliver påført Track and Trace nr. så du kan følge dine varer, det er din sikkerhed.
Kan det sendes som brev ?
Alle varer sendes som forsikret pakkepost med Track and Trace
Hvad er levering til firmaadresse ?
Hvis du vælger firmalevering (en firma adresse med CVR nr.) slipper du for at skulle hente pakken i en GLS Pakkeshop, hvis du ikke er hjemme i dagtiden.
Hvor hurtigt kan jeg få mine ting ?
Vi er underlagt GLS leveringsbetingelser, men vi sender samme dag (ved modtagelse af ordre før kl 12.00)
har vi den senere, bliver det hverdagen efter vi har modtaget din ordre.
Så normalt har du dine varer indenfor 1-2 arbejdsdage. Vær opmærksom på at der er leveringstid på visse typer af varer dette fremgår af produkt kortet.
Jeg skal bruge større mængder end normalt ?
Send os en mail med dine ønsker, skriv helst hvornår du skal bruge tingene, så undersøger vi det gerne.
Bemærk at større mængder og volumen pakker kan medføre ekstra portoudgifter.
Er der tale om varebestillinger eller antal udenfor Living4alls normale sortiment, bedes du være opmærksom på,
at ordresummen forfalder til betaling umiddelbart før hjemtagning af varer.
Vær opmærksom på ved disse bestillinger, at Living4all forbeholder sig ret til at nægte returnering af bestillingsvarer i fbm. ombytning og returret.
Kan jeg fortryde mit køb ?
Ja, vi følger forbrugeraftaleloven, du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur,
selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del eller hele dit køb.
Meddelelsen skal gives ved mail, tlf. eller lignende. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan også gå til fortrydelsesformularen her
Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
OBS Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelsen ved pakke leveringen.
Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Du kan købe en returporto hos os her.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på adressen herunder
Living4all
Industrivænget 7 B
4622 Havdrup
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.
Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder,
at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur,
afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Ved køb af varer kan den originale emballage udgøre en væsentlig del af varens værdi.
Send derfor emballagen med retur, for at sikre, at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.
og bedst mulige vurdering af varens værdi.
Send varen som alm. pakke post med track and trace, vi refunderer ikke rek. eller anbefalet porto
og posten skal sendes til vores adresse, vi henter ikke ved posthus eller pakkeshop. Du står selv for returfragten.
Vi beder dig om at vedlægge en kopi af faktura/ordrebekræftelse, så tilbagefører vi beløbet til din kortkonto,
eller hvis du har overført via bank bedes du notere dit kontonr. så vi kan overføre pengene til dig.
Tilbagebetaling sker hurtigst muligt, efter vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at retur retten kan udnyttes.
Der kan ikke udbetales kontanter.
Living4all I/S
Industrivænget 7 B
4622 Havdrup
Skulle din pakke mod forventning komme for sent frem i forhold til normal leveringstid, skal du blot nægte modtagelse fra GLS så vil varen gå retur og vi overfører dine penge, så snart vi har modtaget pakken retur. Derved betaler Living4all.dk for returfragten. Dette gælder ikke for bålfade og tilbehør fra Cook King. Kontakt os for returnering.
Der kan dog ikke garanteres dag til dag levering
Har du først modtaget pakken og ønsker at returnere så skal du selv betale returfragten.
OBS.. hvis pakken ikke afhentes i pakkeshoppen rettidigt inden for henlæggelsestiden (typisk 7 dage)
og derved sendes retur vil vi modregne fragten på 49 kr og håndterings gebyr på kr. 50,- til dækning af returforsendelse. Der er særlige retur forhold ved produktionsvarer fra Cook King så kontakt os først, hvis du ønsker at annullere.
Reklamation:
Der er fejl på varen, hvad gør jeg ?
Hvis pakken er transportskadet eller har andre mangler
beder vi dig kontakte os bedst via e-mail: mail@Living4all.dk eller 28 19 41 28 el. 22 59 22 08, telefontid hverdage ml. 18 - 20.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen.
I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Vi påtager os intet ansvar for skader eller misfarvning forvoldt i forbindelse med brug af vores produkter,
check derfor altid om underlag og gulve kan tåle opsætning af klæbematerialer, kroge og lign.
Lad ikke farvede emner ligge i væske af hensyn til afsmitning
Når du handler på Living4all.dk har du
selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger
eller fremsender returlabel.
Vedrørende returvarer og reklamation skal varen sendes direkte til:
Living4all
Industrivænget 7 B
4622 Havdrup
Vi har brug for følgende information når du sender varen til os
Oplys hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Husk ordre nr. så vi ved hvordan vi kan kreditere din ordre.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Oplysning om klagemuligheder:
En klage over en vare købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionenes online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage.
Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os på Living4all.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Derfor vil GLS også modtage samme informationer så de kan levere pakken til dig.
Personoplysningerne registreres hos Living4all I/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke,
således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data.
Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig
beskyttelse.
Direktøren og de ansatte hos Living4all I/S har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på Living4all.dk er ejerne ved Living4all I/S.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til Living4all.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse.
E-mail adressen videregives kun til Mailchimp som benyttes til at udsende nyhedsbrevet, ikke til andre.
Som registreret hos Living4all har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.
Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig og muligheden for at få disse ændret.
Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Living4all I/S via e-mail mail@Living4all.dk.
Log statistik bruges på Living4all.dk og betyder, der opsamles information på vores website
som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vores webshop har haft, hvor de kommer fra,
og hvilken del af webshoppen de besøger mm.
Living4all.dk gør brug af log statistik med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet samt
målrette markedsføring via Google Analytics og Facebook.
Garantier for overførsel af oplysninger til USA er sikret gennem databehandlerens certificering under EU-U.S.
Privacy Shield, jfr. EU Persondataforordningens art. 45.
Google LLC's certificering kan findes her: GOOGLE PRIVATE SHIELD
Facebook Inc.'s certificering kan findes her: FACEBOOK PRIVATE SHIELD